Otwarcie Biura Sudeckiej Informacji Turystycznej w Kamiennej Górze.

W poniedziałek (28.02.2022) odbyło się oficjalne otwarcie Sudeckiej

Informacji Turystycznej w Kamiennej Górze w lokalu pod adresem Lubawka 4.

W spotkaniu wziął  udział Burmistrz Miasta Kamienna Góra Janusz

Chodasewicz, CEO firmy Sudety.pro Krzysztof Wojtas oraz Jakub Nowicki,

marketing menager Galerii Sudeckiej, która jest partnerem powstającego

punktu informacji turystycznej.

Sudecka Informacja Turystyczna w Kamiennej Górze powstająca pod egidą

Sudety.pro i Miasta Kamienna Góra to miejsce, w którym turyści znajdą

informacje m.in. o aktualnych wydarzeniach, najciekawszych atrakcjach

turystycznych w okolicy i możliwościach spędzania wolnego czasu. W

lokalu znajduje się sklep, w którym oprócz pamiątek związanych z

Kamienną Górą i regionem, będzie można zakupić książki

historyczno-turystyczne i produkty regionalnych twórców.

W obiekcie będą w przyszłości dostępne również wystawy stałe o tematyce

historycznej i turystycznej oraz wystawy czasowe. Cyklicznie będą

odbywać się również spotkania z podróżnikami, regionalistami i

historykami (m.in. 7.04.2022 spotkanie z autorką Agnieszką Dobkiewicz).

Celem wszystkich tych działań będzie popularyzacja wiedzy historycznej,

krajoznawstwa, turystyki pieszej oraz przybliżanie lokalnej społeczności

i turystom walorów turystycznych  okolicznych miejscowości oraz

zachęcania ich do korzystania z oferty kamiennogórskiej gastronomii,

bazy noclegowej oraz atrakcji turystycznych.

Sudecka Informacja Turystyczna pod egidą Sudety.pro

Kamiennogórska firma Sudety.pro to sudecka agencja PR i marketingu

specjalizująca się w komunikacji społecznej branży turystycznej regionu

oraz w marketingu terytorialnym.

Oprócz działalności z zakresu PR, firma realizuje projekty

historyczno-turystyczne takie jak  np. Spacery Historyczne czy

Przewodniki Dźwiękowe Sudety.pro, z którymi można zwiedzać sudeckie

miasta w ramach turystyki indywidualnej – Karpacz, gmina i miasto

Kamienna Góra, Chełmsko Śląskie, Walim, Lubawka. Projekty te stanowią

ogólnodostępny sposób zdobywania wiedzy historycznej dot. sudeckich

miejscowości.

Ze względu na region działania i doświadczenie zawodowe zespołu agencja

wyspecjalizowała się w usługach dla sektora turystycznego oraz

samorządowego. Sudety.pro wspiera firmy w tworzeniu spójnego wizerunku –

przez działania on-line, a także organizację profesjonalnych eventów i

współpracę z lokalnymi mediami. Jest także częścią Stowarzyszenia

Agencji   Public Relations. Dziś SAPR zrzesza kilkadziesiąt agencji z

całej Polski.

 

Dodaj komentarz